torstai 4. lokakuuta 2012

Kuntavaalit 2012



Olen siis ehdokkaana kuntavaaleissa uuden Oulun valtuustoon numerolla 38.


Teemat ovat vanhat tutut eli esteettömyys, osallisuus, tasa-arvo, yhdenvertaisuus, lyhyesti sanottuna hyvä, ihmisarvoinen ja onnellinen elämä. Muita kiinnostuksen kohteitani ovat luonto sen suojeleminen ja kestävät energiaratkaisut. Lisäksi olen kiinnostunut ruuasta, sen alkuperästä ja tuotannosta.


Sidonnaisuudet ja luottamustehtävät


Oulun vihreä kunnallisjärjestö haastaa kaikki Oulun kuntavaaliehdokkaat kertomaan sidonnaisuudensa. Minulla ei suuren suuria sidonnaisuuksia ole. Olen listannut tähän luottamustoimeni niin nykyiset kuin menneet ja muut isoimmat järjestötoimintaan liittyvät tehtävät.


Rivijäsenenä olen useissakin ei poliittisissa yhdistyksissä mm. Suomen luonnonsuojeluliitossa ja Esteetön ry:ssä.


Olen kaupunginvaltuutettu, Oulun vihreät - Ovi ry:n puheenjohtaja, Oulun vaalipiirin vihreiden hallituksen varajäsen sekä puolue valtuuskunnan jäsen, Oulun työllisyystoimikunnan puheenjohtaja ja Oulun seudun koulutuskuntayhtymän yhtymäkokouksen 2. varapuheenjohtaja. Lisäksi toimin Samanlainen -erilainen vanhemmuus SAMAT –projektin (Kynnys ry:n ja Oulun Invalidien Yhdistys ry:n yhteistyönä toteutettava projekti) ja WEP-Projektin (Oulun Invalidien Yhdistys ry:n avustaja/työllisyysprojekti) ohjausryhmissä.


Olen ollut aikaisemmin hallituksen jäsen Oulun Seudun Vihreissä Naisissa ja Oulun vihreässä kunnallisjärjestössä, puheenjohtajana Oulun kaupungin tasa-arvo toimikunnassa sekä Oulun Invalidien yhdistyksessä ja jäsenenä tarkastuslautakunnassa. Olen myös mukana Kynnys ry:n kehitysyhteistyössä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti